onsdag den 5. november 2014

Hej :)

På billedet er der min seng hvor jeg har et sort sengetæppe fra IKEA og så har jeg fyldt op med puder.

Da jeg lavede mit værelse om ville jeg gerne have mange bløde puder i min seng. De hvide puder med cirkler på kommer fra ILVA, og de helt hvide, og meget bløde puder, kommer fra JYSK :)

De to billeder på væggen med sten formet som hjerter kommer fra BAUHAUS og jeg synes de er rigtig søde <3

Jeg har to hylder over min seng, hvor der mest står pynt på. Hylderne kommer fra IKEA og jeg synes hylderne er med til at skabe en hyggelig stemning.

Jeg elsker at have ting på mit værelse, der betyder meget for mig og gør det personligt, f.eks. øverst til venstre i billedet har jeg en uro med billeder. Jeg fik uroen af min kusine engang for mange år siden. Jeg har hængt billeder op af en nogle af mine venner der er blevet konfirmeret.

Håber i kan lide opslaget <3 Skriv gerne en kommentar. -Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar