onsdag den 22. oktober 2014

Maries værelse

Maries værelse 
Hej!
Det her er mit værelse. Jeg har taget et panoramafoto, så I kan se hele mit værelse. Jeg har et dejligt stort værelse, hvor min seng tager meget af pladsen. Den er fra IKEA, den er faktisk meget praktisk, for det er samtidig en dobbeltseng, for den "anden seng" ligger under, og kan trækkes ud. Det er en dejlig seng, og passer rigtigt godt til dem der har et lille værelse, men stadig vil have en stor dejlig seng, og prisen er overkommelig :-) Mit sengetøj er fra Södahl, det er super blødt, og lavet af bomuld, så det kradser ikke. Mine to puder i sengen er også fra IKEA, og min brune pelspude er jeg jeg rigtig glad for:-)

Som I kan se har jeg min egen terrasse, den bruger jeg rigtig meget om sommeren, så det er dejligt vejr.
I det ene vindue har jeg et M, jeg fik det i konfirmationsgave, det er fra Bahne,  jeg synes det er rigtig fint, så bliver det også lidt personligt. Jeg har min sorte arkitekt lampe fra Greenline.dk. Den er super fin hvis man godt kan lide retrostilen, og det kan jeg. Min skrivebordsstol er fra Aros, den er rigtig behagelig at sidde i!
På det store billede kan man dog ikke se stolen, for den er dækket af mit langhåret lammeskind, som er fra Johnny Lauritzen, den gør min fine sorte stol meget blød at sidde i. I kan se det bedre her på det lille billede.

Ha´ en dejlig dag!
- Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar