lørdag den 15. november 2014

Til "Den kreative"



Hej der ude...!
Jeg håber i har en dejlig lørdag, det har jeg i hvertfald, for jeg er lige kommet hjem fra morgentræning, og skal have gæster her til eftermiddag:-)
Her kan I se mit skrivebord, det er her jeg lader fatasien strømme... jeg tegner meget og har også ét af tegningerne oppe. På tegningen er vores verden, men jeg har gjordt den lidt speciel ved at tegne dudel. Det giver en super fed effekt, og det ser rigtig godt ud!
Alle mine farveblyanter og tuscher skal jo også have et sted at være, og jeg synes det ser rigtig fint ud ved at have den til at stå i to aluminiums "spande", så er de også altid lette at komme til.
(aluminisums spandene er fra IKEA)

"Dudel-verden"
Jeg har også en opslagstavle fra IKEA, det er den klassiske opslagstavle, så dem som gik i skole i den ældre tid kender måske den, men gamle ting er kommet frem igen. På opslagstavlen hænger det nogle svømmeting som gør det personligt. Så kan man jo selv bestemme hvad man vil have op at hænge :-)

TIP: Vælg kun de ting du bedst kan lide, så kan du også se på det i længst tid! :-)'

Hav en dejlig weekend!

/Marie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar